Jag trodde aldrig

Vara tsm i 1 1/2 år, tro att allt går vägen & att det aldrig kommer att sluta. Precis så trodde jag & det var fel.
Att acceptera sedan en ¨ny¨ är inte det lättaste, inte för mig iaf. Jag har verkligen aldrig tvivlat, hur mkt vi än har bråkat, så har jag aldrig tvivlat. Allt har varit så självklart för mig! Du & jag liksom, der fanns inget annat i huvet.
Men nu har jag börjat tvivlat sen det tog slut, jag vill verkligen men jag vill ändå inte vara som ett hinder eller en som nästan tvingar till att börja om. Att vara bästa kompisar är lätt att säga & jag vill inte förlora dig. Men jag har förlorat dig som pojkvänn, och vill därför inte förlora dig som vän. Men hur skulle det funka? Att veta att du är med andra det får mig att bara att må dåligt. Men nu är det som de är. Kärleken är en stor & svår bit i liviet som man måste ta sig igenom, hur svårt det än är. Men den kan ju även vara hur underbart bra som helst!
Jag skulle vilja göra allt för att få tillbaka dig. Låter det dumt så ja, då får det göra det.
Men jag älskar dig verkligen. Hoppas att du förstår mig.
ha det bra, niklas! Jag saknar allt med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0