Sommarlovet väntar.

Nu är det bara två dagar kvar i skolan (om man bortser från avslutningen). Helt Otroligt!
Jag har en massa saker planerat på lovet & jag hoppas verkligen att jag kommer hinna med allt. Men dom här få dagar som är kvar är inte dom roligaste. Bada hela dar, vilket inte är så poppis från min sida. 
Det efterlängtande ridläget är om tre veckor ungefär. Äntligen får man träffa Julia & Frida, som jag inte har träffat sen januari! Tiden har ju bara runnit iväg. Det är ju ännu inte klart vilken häst jag ska ha, men jag hoppas på Brenna. Helt klart! Sen efter sommarlovet blir det nian. Och jag är redan nervös, men ändå glad.
Nian är ju lika med - ett år kvar tills gymnasiet! Jag har längtat tills gymnasiet ända sen 7:an, så jag ser verkligen fram emot det.
Men jag har ju Perla också, min medryttarhäst. En mkt pigg & glad häst som kan jätte mkt, men har svårt att visa det oftast. Sommarlovet måste jag rida henne mer än vad jag har gjort dom här senaste veckorna. Skolan tar mkt tid & den är ju viktigast. Men på sommarlovet måste jag försöka ta tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0